analityka internetowa

Analityka internetowa w praktyce: techniki i narzędzia, które musisz znać

Analityka internetowa to klucz, który odblokowuje zrozumienie zachowań użytkowników online – informacje te są nieocenione dla każdego, kto prowadzi stronę internetową. Pozwala nie tylko zrozumieć, skąd przychodzą odwiedzający i co ich interesuje, ale także jak można poprawić stronę, aby lepiej

słownik marketingowy

Słownik marketingowy – podstawowe pojęcia, terminy

Poniższy słownik marketingowy zawiera zestawienie fundamentalnych pojęć, które pomogą zrozumieć podstawy i zagłębić się w świat cyfrowego marketingu. Od „Analityki internetowej” przez „Social Media” aż po „YouTube” – każdy termin jest krokiem na ścieżce do lepszego zrozumienia mechanizmów rządzących online’ową

konsternacja

Kompendium: Jak zwiększyć widoczność w sieci?

Jak zwiększyć widoczność w sieci? To pytanie może spędzić sen z powiek. W tym artykule staraliśmy się przybliżyć Twoje możliwości.

Jak będzie wyglądać wyszukiwanie w sieci w 2024 roku?

Google wprowadza dwie duże aktualizacje, aby umożliwić użytkownikom wyszukiwanie w dowolny sposób tak by zawsze było pod ręką: wyszukiwanie za pomocą zaznaczania i wyszukiwanie zasilane sztuczną inteligencją. Przyjrzyjmy się, co nas czeka. Zaznacz, aby wyszukać Google zaprezentowało Zaznacz, aby wyszukać

Czym zajmuje się UX Designer?

Odkryj, czym zajmuje się UX designer – od prototypowania i testowania, przez kreowanie person, po pisanie scenariuszy. Dowiedz się, jak ważna jest ta rola w tworzeniu intuicyjnych i przyjaznych użytkownikowi aplikacji i stron internetowych.

Krótka historia User Experience

Odkryj historię UX: od narzędzi prehistorycznych do smartfonów, i jak projektowanie dla użytkownika zmieniło nasz świat.

google-analytics
ahrefs-logo
hotjar-logo
gcloud
clockify_logo_white_subtract
trello-logo

ENOBO SP. Z O. O. ul. Nad Nielbą 39B/4, 62-100 Wągrowiec NIP: 7662011348 REGON: 527940436

Copyright © 2024

Przydatne linki

Zajrzyj do nas